My complaint:
In eerste instantie wilde ik deze kalcht hier niet plaatsen maar als je belt dan heeft helaas de supervisor geen tijd en belt ze wel terug. Echter vergeet men dat ook ik werk en niet elk moment aan de telefoon kan komen.
Maar ja na een aantal klachten naar caiway toe van mijn kant uit werkte eergisteren de email niet eer. ( kon wel ontvangen maar niet verzenden
Gisteravond gebeld en de medewerker begon al meteen van er zijn geen storingen , ik dus dat ik geen aanpassingen heb gemaakt en de melding is …….
Antwoord medewerker: En wat denkt u zelf te kunnen doen om dit op te lossen ??
Na wat heen en weer gepraat ben ik boos geworden ( terecht in mijn ogen ik vraag om een oplossing en niet wat ik kan doen en of zoals hij zij ga naar caiway.nl en misschien staat daar de oplossing.
Uiteindelijk beëindigde de medewerker het gesprek dus weer terug gebeld en de medewerker had verder geen boodschap aan mij en wilde het gesprek beëindigen zodat hij andere kon helpen. Helpen? ik twijfel dus aan de kundigheid, tenzij je onder helpen verstaat dat je zegt wat zou je zelf kunnen doen om het op te lossen of ga naar www.caiway.nl. Inderdaad las je dat helpen noemt dan kan hij beter andere helpen
Uiteindelijk na het 2e gesprek beëindigt werkt d email na 2 minuten weer.
Vreemd? ik klaag ( veel) mail werkt niet meer
je belt en de mail werkt binnen 2 minuten weer
Geen storing bekend
Vanochtend: ja klopt er was een storing maar die is opgelost
Dus van zelf oplossen tot geen storing naar werkende mail en blijkt er wel een storing te zijn.
Desired solution:
De helpdesk leren hoe je met (boze) klanten omgaat, helpdesk op de hoogte brengen van storingen want deze duurde meer dan een dag en vanochtend bleek deze op helpdesk bekend te zijn