Complaint: Abonnement incasso

user-156987 on 30 January 2013 about Huurwoningbemiddeling.nl in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Er wordt nu al maanden €15,20 afgeschreven van mijn rekening. Als ik naar de site a om dit te proberen op te lossen, krijg ik een melding tijdens het inloggen dat de site mijn e-mail adres niet herkend. Tevens krijg ik ook geen e-mails met aanbiedingen etc. Ik weet dus niet hoe het komt, maar STOP met mijn geld afschrijven!

Desired solution:

Per direct stopzetten van de automatische incasso en afgelopen 2 maanden terug storten.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Huurwoningbemiddeling.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Huurwoningbemiddeling.nl

Huurwoningbemiddeling.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw van Naerssen,

Zoals telefonisch met u besproken hebben wij via het door u opgegeven bankrekeningnummer een andere inschrijving gevonden.

Wij wachten de verdere gegevens van u af om dit verder af te kunnen handelen.

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

All complaints of