Complaint: Valse beschuldiging

user-157084 on 30 January 2013 about C&A in category Kledingwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na langdurige ziekte wist ik mijn moeder eindelijk over te halen om te gaan winkelen in de binnenstad van Zwolle. Een dag wat heel leuk verliep bleek een nare finale met zich mee te brengen. Bij de c&a in Zwolle paste mijn moeder een jas waarna ze die graag wilde hebben en naar de kassa liep. De kassa gaf een andere prijs aan, geen probleem zou je denken. Tot op het moment een medewerkster vanuit een andere afdeling kwam dit te controleren, waarna haar conclusie was: mevrouw heeft er een andere sticker op geplakt. Waar klanten in de rij stonden beschuldigde zij mijn moeder hiervan op een hele nare en denigrerende toon. Dit was voor mij reden genoeg het gesprek te onderbreken en de medewerkster te vragen of ze haar beschuldiging ook wist te bewijzen. Nee, dan kon ze niet. Maar ze had het met haar eigen ogen zien gebeuren. Prima, dus ik stelde voor de politie erbij te halen mocht ze zo zeker zijn van haar zaak. Nee, dat mocht ook niet. Ik heb de manager erbij gehaald en zij bood haar excuses aan voor wat haar collega deed. Nou ten eerste is het zeer onterecht iemand vals te beschuldigen van een delict die je niet kan bewijzen. Maar daarna ook nog een grote mond hebben en geen excuses aanbieden gaat mij toch te ver. Is het voor de c&a gebruikelijk dat het personeel zo de klant mag aanspreken en hem/haar kan beschuldigen zonder bewijs?

Desired solution:

Lesje ethiek aan de medewerkers verschaffen en excuses graag van betreffende medewerker in plaats van een manager die het komt oplossen zonder er ook maar iets van te menen...

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about C&A

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind C&A to pickup complaint

All complaints of