Complaint: Niet bezorgt, wel thuis

user-157138 on 30 January 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

29-01 ben ik speciaal thuisgebleven omdat mijn pakketje zou worden bezorgt, tussen 18.00-21.00 uur. Zijn ze niet op komen dagen, terwijl er wel een briefje in mijn brievenbus ligt.(ik woon op een flat) Ook was het pas de 3e keer en niet de 4e keer dat ze zijn langsgeweest. Dit gebeurt mij heel vaak met selectvracht.

Desired solution:

Een afhaaldepot, waar het mogelijk is om je pakketje zelf te halen. Of dat ze gewoon aanbellen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben de status van het betreffende pakket achterhaald in ons systeem, en op basis hiervan helaas moeten concluderen dat de zending inmiddels retour is gegaan naar de afzender. We hebben hiervan de ontvanger op de hoogte gebracht, en daarbij onze excuses aangeboden voor het ongemak. Tevens hebben we de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of