Complaint: Manager die weigert te luisteren en dreigt met intrekken UMLIMITED pas!

user-157160 on 30 January 2013 about PATHE in category Bioscopen & Theaters

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op januari 2013 ben ik samen met mijn vrouw naar Pathe Spui gegaan voor Race 2 (voorstelling van 19:00 uur) . Gezien de lange rij bij de ticketautomaat (1 automaat was zelfs “Out of Order”) ben ik naar de kaartverkoopbalie gegaan. Bij alle kassa’s waren er lange rijen. Voor mij kon een stel nog kaarten voor Race 2 kopen en toen ik uiteindelijk aan de beurt was, bleek dat de film al was begonnen. Er zou geen kaartje meer uitgedraaid kunnen worden. Bij de kassa gaf de cassiere mij een tip om dan maar een ander filmkaartje te nemen en boven bij de zaal aan een medewerker te vragen als ik naar binnen mocht gaan. Zo gezegd zo gedaan en toen ik boven bij de zaal aankwam netjes gemeld bij de medewerker. Deze was heel erg bang voor zijn baan en zei dat hij het aan de manager zou vragen. De manager was met iemand anders bezig en toen kwam een andere medewerker, luisterde mijn verhaal aan en zei dat de manager moest beslissen. 10 Minuten waren al verstreken en toen de manager eindelijk kwam, had hij zijn oordeel al klaar. Wij mochten de zaal niet in. Hij toonde volledig geen inlevingsvermogen en gezien het feit hoe de medewerkers erbij stonden, scheten ze letterlijk en figuurlijk in hun broek bij deze manager. Toen ik boos mijn kaartjes van de voorstelling weggooide in de prullenbak, dreigde hij mij en mijn vrouw door te zeggen dat hij onze UNLIMITED pas zou intrekken. Hij dacht letterlijk dat hij alles kon maken en toen ik hem vroeg wat zijn naam was, zei hij dat het mij geen reet aanging. Ik vraag me af hoe Pathe SPUI zijn managers selecteert. Ik vroeg aan de Security medewerker (aardige negroide man) wat de naam was van de manager en hij vertelde mij zachtjes “RUDOLF”. De achternaam durfde hij niet te geven. Hieruit kan ik alleen maar concluderen dat hij zich bij de klanten en medewerkers als een tiran gedraagt. Hij heeft mijn hele avond verpest en door zijn houding heb ik een hele vieze smaak aan Pathe overgehouden. Ik ben boos weggegaan maar aangezien deze Rudolf mijn kaartjes uit de prullen bak had gehaald, ben ik weer teruggegaan. Vroeg aan dezelfde Security medewerker als hij de manager wou roepen, na lang wachten kwam de Security medewerker terug met de kaartjes. Deze manager nam niet eens de moeite om de zaak toch te sussen. Hij is totaal niet geschikt voor deze functie, luistert niet naar klanten, onbeschoft gedrag, geen inlevingsvermogen en voelt zich God.

Desired solution:

Deze manager aanspreken op zijn gedrag. Er waren meerdere getuigen en zelfs de Security medewerker toonde meer begrip dan deze "manager" Rudolf. Hij heeft mijn avond verpest en vindt dat PATHE als het druk is, niet de fout bij de klant neerlegt. Immers ik kan er toch niets aan doen dat PAthe 5 voorstellingen tussen 1900 en 19:15 uur. Zelfs een kind weet dan dat het druk is.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about PATHE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind PATHE to pickup complaint

All complaints of