My complaint:
na mijn eerste klacht heb ik een mail ontvangen waar men mijn rekeninggevens vroeg. deze heb ik hen toegestuurd op 23 januari. Tot op heden heb ik mijn geld niet terug
Desired solution:
mijn geld terug
user-155199 on 31 January 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen
na mijn eerste klacht heb ik een mail ontvangen waar men mijn rekeninggevens vroeg. deze heb ik hen toegestuurd op 23 januari. Tot op heden heb ik mijn geld niet terug
mijn geld terug
Message from from Klacht.nl
11 years ago - Complaint is picked up by Zalando
Message from from Klacht.nl
11 years ago - Complaint is solved by Zalando
Message from from Klacht.nl
11 years ago - User added a review about the solution that Zalando posted
Comment by poster of the complaint
11 years ago - Het is vandaag 16 februari en heb nog steeds mijn geld niet terug. Omdat de betaling met mijn creditcard is gedaan, heb ik het formulier geldterugservice opgevraagd, ingevuld en opgestuurd. Ben de loze beloftes van zalando zat
Responded on 25 March 2015 at 07:50
Geachte mevrouw Lopes-Van Windt,
Wij hebben te maken gehad met een technische storing in ons boekhoudkundig systeem, hierdoor hebben wij helaas niet alle retourzendingen van onze klanten automatisch kunnen crediteren. Mede door deze storing is de informatie verstrekking niet altijd consistent geweest. Wij betreuren deze gang van zaken ten zeerste en bieden hier dan ook onze oprechte excuses voor aan.
Wij hebben de bevestiging gekregen van onze boekhouding dat het bedrag ter waarde van 24,90 euro gisteren succesvol is teruggeboekt naar bankrekening, dit bedrag zal binnen enkele werkdagen weer zichtbaar zijn op uw afschrift.
Met vriendelijke groet,
Koen de Vries,
Customer Care