My complaint:
Op 5 en 14 januari jl. heb ik keurige mails gestuurd met het verzoek mijn geld terug te storten dat ik op 28 november 2012 (!) heb overgemaakt. Het bedrag is afgeschreven voor laarzen, waarvan de levering dermate vertraagd was,dat ik de bestelling heb geannuleerd. Na een bevestiging van de annulering in december 2012, heb ik niets meer vernomen en geen geld retour ontvangen. Op mijn mails van 5 en 14 januari heb ik nooit een reactie ontvangen en mijn geld is niet teruggestort. Vervolgens heb ik op 17 januari een mail naar Zalando (niet Zalando Lounge) gestuurd en gesommeerd mijn geld terug te storten. Hierop kreeg ik NA 8 DAGEN (!!!!!) een reactie: GEEN excuus, maar de melding dat het weer doorgestuurd zou worden naar Zalando Lounge. Dat was op 25 januari. Nooit meer wat gehoord en geen geld ontvangen. Op 30 januari dus een HEEL BOOS bericht gestuurd, dat de maat nu helemaal vol is en dat ik mijn geld terug eis. Niets op gehoord.
NOG NOOIT HEB IK ZO N SLECHTE ERVARING GEHAD MET EEN BEDRIJF ALS MET ZALANDO. DIT IS ECHT NIET NORMAAL. MENSEN, GA NOOIT IN ZEE MET ZALANDO, JE BENT JE GELD KWIJT!
Desired solution:
Ik wil per ommegaande mijn geld terug en op zijn minst excuses.