Complaint: Beloven en het niet na komen. Heel erg!!

user-157381 on 31 January 2013 about Woonsquare in category Winkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Nou, wij hebben op 2 januari 2013 ons complete meubel
Set + bank gekocht. Wij kregen te horen van de gene wat ons hielp en de manager wij beloven u 6 tot 8 weken levertijd maar hou rekening met 8 weken.
Omdat wij hadden aangegeven absoluut geen leen meubels
Wouden, en het liefst zo snel mogelijk de meubels zouden geleverd zijn, beloofde ze ons 6/8 weken levertijd. Hiermee
Zijn we mee akkoord gegaan. Omdat we anders In ons nieuw huisje huur aan het betalen zijn voor niks.
3 weken geleden kwam ik tot de ontdekking dat
Ze op het contract levertijd 13 weken hadden gezet, ik heb hiervoor direct naar het hoofdkantoor gebelt, waarbij ik me maar moest melden bij woonsqaure heerlen.
Zo gezegd zo gedaan. Heb ik woonsqaure heerlen gebelt.
Ik kreeg de medewerker aan de lijn wat ons heeft
Geholpen, wees gerust. Houd u maar gewoon rekening met de
Levertijd van 8 weken. Volgens dhr had hij het ook
Erbij gezet “spoed”. Je gelooft dat op mensen hun woord. ( achteraf niet slim ) had ik beter het zwart op wit kunnen zetten maar oke niks meer aan
Te doen. 2 weken geleden dach ik, ga eens bellen voor de status van onze bestelling. Mevr aan de lijn vertelde mij in week 7 verwachten wij de meubels.
Nou prima, geweldig!!
Vandaag dacht ik ach, bel nog eens ivm bijna klaar zijn met de verbouwing…..
Gebelt naar hoofdkantoor ; ze zijn nog niet binnen week 13 is de verwachte leverings datum. Mijn schoenen vielen uit, ik heb toen naar woonsqaure heerlen gebelt en deze mevr vertelde mij het zelfde en kon niet veel
Voor ons doen, mevr kon zelf ook niet zien dat er “spoed” bij stond.
Ik vertelde mevr mijn geld terug te willen hebben, dit moest
Ik dan maar schriftelijk doen. Maar was wel
30% van mijn aankoop bedrag kwijt!!! En ze wist niet of dat zo maar
Ging het anuleren want zei stonden namelijk in hun
Recht???? Ik heb erna weer gebelt naar het hoofdkantoor, en kreeg ik
Precies het zelfde te horen… Ik moest dan maar een schriftelijke klacht sturen.
Dit ga ik dan vanavond meteen nog doen, en zal hem
Aangetekend laten verzenden. Ik ga hier zowiezo nog verder mee. Dit vind ik geen manier van doen. Wees eerlijk en zeg het de mensen dat ze rekening moeten houden met een langere levertijd dan hadden wij een keuze kunnen maken. Nu is ons huisje bijna klaar en kan ik 2 maand huur voor niks betalen. Oja ik kon ook leenmeubels krijgen ik heb mevr nogmaals heel duidelijk vertelt dat ik dit absoluut niet wil en dit ook duidelijk heb aangegeven. Ik ben benieuwd wat ik voor een antwoord krijg op mijn brief als ze hem over 2,3 werkdagen hebben ontvangen. Maar houden ze niet hun belofte ga ik hier paar stappen verder mee. Vind het heel erg dat ze mensen zo voorliegen alsof alles niet genoeg geld kost.. En dan nog eens 30% vragen als we het annuleren. Triest!

Desired solution:

Een levertijd van 6-8 weken. Beloofde levertijd in week 7

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Woonsquare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Woonsquare about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Woonsquare to pickup complaint

All complaints of