Complaint: Eva registratie

user-157867 on 02 February 2013 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geachte, door jullie heb ik ten onrechte een EVA registratie. Dit omdat ik mijn zaken indertijd niet goed heb behartigd. Nu ben ik heel benieuwd of er rechtvaardigheid bestaat, nu de SNS bank door de staat dmv het geld van de belastingbetaler overeind moet worden gehouden door mismanagement. Is dit dan wel goed te praten? Komt de bank hiermee wel weg? Door jullie zijn er zoveel mensen gedupeerd, ik heb de schade totaal terug betaald.

Desired solution:

Ik wens een verwijdering uit het EVA register, omdat ik ook door toedoen van anderen in de problemen was gekomen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to SNS Bank about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to SNS Bank to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

11 years ago - Beste Jairam, We maken op uit je klacht dat je ontevreden bent over SNS Bank. Voor vragen met betrekking tot je EVA registratie, kun je een schriftelijk verzoek, met daarbij een kopie van je legitimatiebewijs, richten aan: SNS Reaal Veiligheidzaken Postbus 8444 3503 RK Utrecht Met vriendelijke groet, Tineke SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant dient een schriftelijk verzoek, met daarbij een kopie legitimatiebewijs, in te dienen.

All complaints of