Complaint: aansluiting van internet/bellen naar Alles in een

user-158103 on 04 February 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

de montuer is op 29 januari j.l. bij mij gekomen op
Schaepmanplein 12 2314EH te Leiden om” alles in een”” te
installeren.
Het moest allemaal heel snel gebeuren,materiaal was reeds opgestuurd naar mij. Ik moest echter bij de primafoonwinkel
in de stad per fiets 2 draadloze verbindingssetjes kopen
de auto was te klein vermeldde hij om dit mee te nemen.
de kosten waren 81,34 euro Mij is uitdrukkelijk verteld dat
ik geen kosten zou krijgen ook niet aan meteriaal.deze kostenzijn dan wel erg hoog.Bovendien vertrok hij met de melding dat ik binnen een uur telefoon zou hebben, dit duurde echter 36 uur.de tv op de slaapkamer deed het ook niet dit is zelf opgelost.De mensen aan de telefoon bij de KPN waren erg vriendelijk en zei dat hij zelf de setjes
had moeten meenemen. Hij liet de boel de boel en verdween
ook over de kosten ben ik zeer ontevreden.Graag aandacht voor mijn klacht Wil Vermeulen tel 0715417202

Desired solution:

aandacht en tegemoetkoming in de kosten

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of