Complaint: te hoge rekening. afsluiting en te belabberd om me weer aan te sluiten

user-158144 on 04 February 2013 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb sinds 3maanden een simyo abonnement. Me 1ste rekening was ik rond de 300kwijt hun zeggen te hoge data verbruik. 2de maand was me rekening normaal. Ineens was ik afgesloten. Handmatig rekening moeten betalen na 2weken zit ik nog steeds te wachten dat ik weer wordt aangesloten. Diverse malem geprobeerd te bellen sta dan gerust tussen de 20 en 40 min in de wacht. Tot op heden kan ik nog steeds niet bellen en of smsen. Ik vindt het hooguit een belabberde provider en raad het niemand aan.

Desired solution:

Dat ik weer wordt aangeslote waarvoor ik hen betaald

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Simyo

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Simyo about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Simyo to pickup complaint

All complaints of