Complaint: Zalando betaald niet op tijd terug

user-158448 on 05 February 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na een afgeronde retournering van eerder bestelde goederen, blijft terugbetaling van een bedrag van € 239,95 uit.
Zalando overtreedt hiermee haar eigen algemene voorwaarden.
Mailen heeft geen zin en bellen evenmin.
MENSEN, BESTEL NIETS BIJ ZALANDO!
Ik zit al een maand op mijn geld te wachten.

Desired solution:

Als dit bedrijf stopt met haar activiteiten.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Message from Zalando

11 years ago - Geachte heer/mevrouw, U geeft aan te wachten op een betaling van een retourzending. Helaas hebben wij in verband met verschillende storingen in ons boekhoudkundig systeem verschillende betalingen niet kunnen terugboeken. Hierdoor heeft de terugbetaling van uw retourzending vertraging opgelopen. Wij kunnen u echter bevestigen dat de betaling van uw bestelling vandaag alsnog aan u is teruggeboekt. Binnen enkele werkdagen is de betaling dan ook weer terug te zien op uw rekening. Wij begrijpen dat dit geen goede indruk heeft achtergelaten en bieden u onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Wij vertrouwen erop dat uw klacht hiermee is afgehandeld. Met vriendelijke groet, Sarah Kok, Zalando Customer Care

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De betaling van de bestelling is op 13 februari 2013 alsnog teruggeboekt. Een e-mail ter bevestiging hiervan is vandaag verzonden.

All complaints of