Complaint: Service en klantvriendelijkheid

user-158656 on 06 February 2013 about Carpetright in category Interieurbedrijven

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ook mijn laminaat, aangeschaft bij carpetright Spijkenisse, dreigt omhoog te komen. Carpetright beweert dat ik de vloer te nat maak maar dat is niet zo. Bovendien verkopen ze je een dure fles laminaatreiniger wat alleen te gebruiken is met water om vervolgens te zeggen dat je ‘t niet nat mag maken !!
Het probleem zou opgelost worden maar de manager aldaar heeft nog nooit gehoord van klantvriendelijkheid. Uiteindelijk een afspraak gemaakt en die middag had ik m’n loungebank uitelkaar gehaald en verplaatst, vitrage verwijderd om vervolgens te horen dat ze in de agenda hadden staan dat ze pas een week later komen !! Nadat ik aangegeven had dat deze afspraak echt voor de 6e gemaakt was, was ‘t antwoord gewoon weer dat ‘t in de agenda staat voor een week later. Ze praten gewoon door de klant heen aan de telefoon , als je vervolgens om een bevestiging dan vraagt van de afspraak een week later, moet je langskomen !! Kun je in de agenda kijken ! Deze mensen hebben nog nooit van klantvriendelijkheid gehoord. Echt ‘t toppunt van arrogant, onbeleefd gedrag !

Desired solution:

Een schriftelijke bevestiging van de afspraak een week later en een excuses voor 't verkeerd noteren van de afspraak.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Carpetright about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Carpetright

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Carpetright

Carpetright

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Carpetright heeft excuus voor miscommunicatie aangeboden en zijn samen een nieuw datum overeengekomen.
Met vriendelijke groet, Carpetright After Sales.

All complaints of