Complaint: 100 euro betalen voor 3 dagen internet

user-158715 on 06 February 2013 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een pakket besteld om zo voor een vast bedrag te kunnen internetten en bellen. Dit pakket is via een contract bevestigd.
afgelopen 2 weken ben ik druk geweest en heb ik geen mailtjes gechecked. Vandaag was mijn nummer geblokkeerd dus belde ik Simyo.
Volgens de dame van Simyo had ik in 2 dagen 100 euro verbruikt aan internet en dat vonden ze toch wel reden om even mijn nummer te blokeren. Ik begreep er niks van. Ik heb toch een contract met simyo.

de mevrouw van Simyo vertelde me toen. Simyo had mij 1,5 week een mailtje gestuurd dat de nummer behoud niet was goedgekeurd en dat ik contact op moest nemen.

in het mailtje staat:

Je vorige provider heeft aangegeven dat we je huidige mobiele nummer 0620669595 op dit moment niet kunnen overzetten naar je Simyo simkaart.

De reden opgegeven door je vorige provider is: andere serviceprovider.

LET OP! Neem contact op met onze Klantenservice indien je af ziet van nummerbehoud! Besluit je namelijk met je Simyo simkaart en het bijbehorend mobiel nummer te gaan bellen, dan dienen je bel-, sms- en/of data bundel(s) te worden geactiveerd zodat je voordelig binnen je bundel kunt bellen.

Het eerste vreemde is dat de vorige provider ook Simyo was. Dus ze hebben hetzelf afgewezen.

Verder hadden ze even een smsje kunnen sturen of even kunnen bellen dat ik nu duur betaal voor bellen, smsen en internetten. Nu ben ik meer dan 100 euro kwijt voor een beetje internetten.

Ik vind dit klantennaaierij en de dame van Simyo was ook totaal niet bereid om tot een oplossing te komen. Ze zij ongeveer dat ik stom was om niet mijn mailtjes te lezen.

daarnaast zit ik nu ook met een geblokkeerd nummer.

Desired solution:

Ik wil gewoon mijn bundelkosten betalen en geen cent meer.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Simyo

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Simyo about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Simyo to pickup complaint

All complaints of