Complaint: Onnodig Afsluiten van mijn kpn dongel

user-159108 on 09 February 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn. Dongel is al 4 keer afgesloten door kpn omdat zij beweren dat ik de factuur van september niet heb betaald, terwijl ik al drie keer een kopie van het betalingsbewijs heb gemaild en deze ook zijn goedgekeurd. Ik heb meerdere malen gebeld hierover, ze hebben gezegd dat hun administratiekosten achterlopen en toch brengen ze mij toch nog ruim €30,- euro aansluitkosten in rekening terwijl ik de rekening heb betaald, het bewijs heb opgestuurd en dus vind ik het raar en niet eerlijk dat ze ook nog eens die €30,- in rekening brengen terwijl ik gewoon heb betaald en door hun fout ook nog eens een week ofzo zonder internet zat.

Desired solution:

15 nov 2012
KPN - MOBIEL. -35,73
GIRO 29225 KPN - MOBIEL
BETALINGSKENM. 168517322000017
FACTUUR 168517322 000017
ZIE REKENING OP KPN.COM OF HI.NL
KPN - MOBIEL
BGC OPDRACHTEN

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of