Complaint: Niet terugbetalen, telkens verschillende berichten

user-159113 on 07 February 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Net zoals zo velen hier zit ik al 4 weken te wachten op terugstorten van mijn geld. Had laarzen gekocht en betaald maar het artikel vertoonde schade dus eind 2012 geretourneerd. Een week later 9 jan. pas een bevestiging met daarin opgenomen dat terugbetaling binnen 2 weken zal plaatsvinden. Tot op heden geen bedrag gezien. Sinds vorige week bijna dagelijks gebeld en gemaild. Telkens een ander verhaal; er was een storing, storing opgelost, oh nee toch niet opgelost, geld is teruggestort 31 jan; oh nee 1 februari; wacht eens..nee toch 31 januari teruggestort. Inmiddels is het 7 februari en ik heb nog geen geld gezien. Ik heb ze in gebreke gesteld en een tegemoetkoming van de wettelijke vastgestelde rente van 3% geëist. Nog steeds geen geld. Ik heb alle begrip voor een storing maar niet voor de wijze waarop Zalando nu met de gedupeerde omgaat.

Desired solution:

Bewijs van terugstorting, of indien het toch niet is teruggestort een spoedoverboeking en een tegemoetkoming van de wettelijke 3% rente.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

All complaints of