Complaint: Klachten over de keukenmachine TM-1947 en medewerker klantenservice van Tomado!

user-159177 on 08 February 2013 about Tomado in category Huishoudelijke apparatuur

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In oktober 2012 heb ik de Tomado keukenmachine TM-1947 gekocht bij de Blokker in Alkmaar. Na 2 keer de keukenmachine zonder problemen gebruikt te hebben wilde ik deze voor de 3de keer gebruiken. Toen ik de keukenmachine pakte vanuit de voorraadkast merkte ik dat de mengvorm los zat. Na enige inspectie zag ik dat 1 van de bevestigingspunten afgebroken was. Dit is erg vreemd na 2 keer normaal gebruik.

Vervolgens ben ik naar de Blokker teruggegaan om die keukenmachine om te ruilen voor een nieuwe. Omdat die niet meer in de collectie van de Blokker zit en omdat ze niet meer op voorraad waren heeft de medewerker van de Blokker Tomado zelf opgebeld. Deze mensen hebben tegen de medewerker van Blokker verteld dat dat weer niet onder de garantie viel en dus adviseerde de medewerker van Blokker ons om zelf de klantenservice te bellen van Tomado.

Nadat mijn vriendin eerst zelf heeft gebeld met de klantenservice en er niet uit kwam met de medewerker van de klantenservice heeft diezelfde medewerker de verbinding verbroken. (Asociaal.) Nadat ik zelf heb gebeld en hetzelfde verhaal heb verteld als mijn vriendin, vertelde de medewerker dat een breuk van de bevestigingspunten niet onder de garantie valt en suggereerde daarbij dat wij onhandig zijn geweest en de mengvorm op een andere manier hebben proberen te bevestigingen. (Kan maar op 1 manier.)

Desired solution:

Of een nieuwe keukenmachine (zelfde type of vergelijkbaar) of ons geld terug.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Tomado

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Tomado to pickup complaint

All complaints of