Complaint: Kpn komt de gemaakte afspraak op locatie niet na, zefs geen sms,je of een telefoon-afmelding en ook een 2de afspraak is niet nagekomen !!!

user-29747 on 10 February 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Voor mijn moeder (leeftijd 82) heb ik op 10 januari 2013 Internet Plus bellen Instap aangevraagd.
Zij gaat haar abonnement gebruiken voor kerktelefoon, maar dat niet ter zake.
Afgesproken met de kpn, dat alle benodigdheden opgestuurd gaan worden naar het adres van mijn moeder.
In week 4 is er netjes een doos bezorgd op het adres van moeder.
5 februari zou de telefoon omgezet worden om 10.00 uur in de morgen van analoog naar digitaal InternetPlusBellen.
Ook had ik voor diezelfde dag, in overleg met de telefoniste kpn, waar ik de bestelling overigens telefonische gedaan had, een monteur op diezelfde dinsdag 5 februari tussen 13.00 uur en 18.00 uur.
Mijn moeder die genoemde tijd thuis gebleven, en wat denk je, GEEN KPN MONTEUR GEWEEST VOOR DE MONTAGE !!!!
Er is zelfs geen sms danwel een telefonische afmelding gedaan door de monteur.
Moeder nu geen telefoon !!!
Om 18.30 uur heb ik maar met de kpn gebeld met het verzoek, waarom is er geen monteur geweest ???
Na enige navraag kon de kpn telefoniste mij melden dat de bewuste afdeling niet meer bereikbaar is.
Ik vraag aan de kpn juffrouw, los het maar op deze week, en mijn moeder is donderdagmiddag thuis en vrijdagmorgen.
Kom dan maar op dat tijdstip, zodat zij weer telefoon heeft voor het aanstaande weekend.
Kpn juffrouw vertelde mij dat het deze week niet meer gaat lukken, en dat ik maar een nieuwe afspraak moet maken !!!
NU BREEKT MIJN KLOMP !!! wie is er nu in gebreke gebleven ??? als een consument niet op de afgesproken tijd thuis is, volgt er een rekening, die geheel automatisch afgeschreven word, maar nu de kpn in gebreke blijft, moet je zelf een nieuwe afspraak maken, WALGELIJK !!!

Hier een update van wederom niet nagekomen afspraken van de KPN !!!
Op woensdag 5 febr. j.l. wederom gebeld met de kpn, met het verzoek ga het maar oplossen !!!
Helaas weer lang in de wachtrij gestaan, maar nu werd ik doorverbonden met een monteurs telefoon vanuit Amsterdam.
Heb weer het hele verhaal moeten uitleggen, want niemand weet ook daar van elkaar wat ze afspreken met de klanten.
Deze kerel ging een afspraak met mij maken, waant ze vonden het o o zo vervelend !!!
Ik zag hem nog dat het alleen 7 febr. donderdagmiddag van 13.00 uur tot 18.00 uur kon, en op vrijdag van 08.00 uur tot 14.00 uur.
Monteur zet de afspraak vast op vrijdag 08.00 uur – 14.00 uur.
Belt er de navolgende (donderdag) een monteur van de monteur-service kpn of er iemand thuis was zodat er een monteur aan kon gaan ??? ik zeg tegen die kerel, de afspraak staat op vrijdag de 8 febr. tussen 08.00 uur en 16.00 uur !!!!
(*(&&*^&%%%%$##!@@##$%^$$%@@# K?T)
Luisteren ze bij de kpn niet meer ???
De volgende dag (vrijdag) belt mijn moeder om 13.00 uur met de mededeling,…er is nog niemand geweest !
Ik maar weer bellen met de kpn, word weer doorverbonden na lang wachten naar de monteur service, en die juffouw heeft in het systeem kunnen vinden dat de afspraak geannuleerd is door de kpn !!!!!!!! Gek word ik ervan !!!
Ze kon ook zien wie dat gedaan heeft, maar die persoon in kwestie zat te lunchen.
Ze stelde voor dat deze “kluns” mij terug zou bellen op mijn mobiel, heb mijn nummer weer achtergelaten, en wat denk je,……het is nu vrijdagavond 18.50 uur, die “kluns van de kpn / monteur service” moet nog terug bellen !!!
Ongelooflijk om zo met mensen om te gaan, en dan te bedenken dat de kpn directeur afgelopen maandagavond bij Tros Radar beterschap beloofde, alleen is tie dat ook alweer vergeten zeker.
Wat nu ?????????????????????????????????????
Mijn moeder heeft sinds dinsdag 5 febr. geen telefoon meer, en is derhalve onbereikbaar, en met name in noodsituaties !!!

Desired solution:

Ik zou het niet weten, misschien Ziggo overstap ???

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of