Complaint: slechte service geen begrip

user-159412 on 09 February 2013 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geachte directie,

Dit is een dringend verzoek, klacht en oproep om ons van wille te zijn. Ik heb ook al gebeld. Van meet af aan heb ik bij jullie kaarten gekocht van Peter Pan voor de 14 of de 15 februari in gedachte, blijkt dat ze op 16 februari staan, dan zijn we er niet want vliegen we naar het buitenland tickets zijn al maanden geleden geboekt.
gezien er genoeg plaats is, sterker de kaarten voor veel minder worden aangeboden dan wat wij hebben betaald aan u, wij hebben 69 euro per kaart betaald terwijl hij u overal met veel korting wordt aangeboden verwacht ik wel enige vorm van service, deze lijkt maar niet mogelijk te zijn.
Wij hebben meer dan 270 euro voor verkeerd e kaarten betaald en kunnen gewoon weg niet op zaterdag 16 februari, bewijs van tickets naar brazilie zijn aanwezig en kan ik overleggen.
Wil u daarom nogmaals verzoeken om onze kaarten op de dag ervoor te plaatsen of twee dagen ervoor zodat we waar krijgen voor ons geld.
het heeft toch geen zin om een ticket aan ons te mailen wanneer we niet kunnen?
graag hoor ik van u en hoop ik dat u deze klacht wilt oplossen wat voor u een kleine moeite is kost ons anders gewoon 270 euro en veel verdriet voor de kinderen.

Eva Brussaard

Desired solution:

de tickets voor de 14 of 15e

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Seetickets.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is tevens per mail bij Seetickets binnen gekomen en beantwoord.

All complaints of