Complaint: Geen geld retour ontvangen

user-159424 on 09 February 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 8 Januari een leren jas retour gestuurd naar ZALANDO. Nu op 9 Februari nog steeds geen euro terug gestort. Telkens weer iemand anders aan de lijn met het zelfde antwoord. Storing hier,storing daar. Termijn van 30 dagen lappen ze aan hun laars.

Desired solution:

Zo snel mogelijk mijn euro's terug. En SVP ZALANDO negatief in de media plaatsen bij KASSA of een ander consumentenprogramma.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Message from Zalando

11 years ago - Geachte mevrouw/meneer, U geeft aan dat u de terugbetaling van uw retourzending nog niet heeft ontvangen. Het spijt ons dat wij uw betaling niet eerder hebben kunnen verwerken. In verband met verschillende technische storingen in ons boekhoudkundig systeem hebben verschillende betalingen vertraging opgelopen. Wij betreuren deze situatie en willen u dan ook onze oprechte excuses aanbieden. Hierbij kunnen wij bevestigen dat wij het totale aankoopbedrag van uw bestelling op 12 februari 2013 aan u hebben teruggeboekt. Binnen enkele werkdagen kunt u dit bedrag terugzien op uw rekening. Wij vertrouwen erop uw klacht hiermee te hebben afgehandeld en u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Sarah Kok Zalando Customer Care

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Betaling is op 12-02-2013 teruggestort. Een e-mail ter bevestiging is vandaag verzonden.

All complaints of