My complaint:
Naar aanleiding van de matrassenactie heb ik de Makro bezocht en twee mooie matrassen gevonden (koudschuim suburb). Helaas waren deze niet meer verkrijgbaar in de door mij gewenste maat (80×200). Op internet stond over de actie vermeld dat de matrassen in de winkel besteld kunnen worden. Zodoende heb ik de matrassen besteld en zou ik binnen een aantal dagen teruggebeld worden. Toen ik een week later nog niet gebeld was over de matrassen heb ik de vestiging in Vianen nogmaals bezocht en gevraagd waarom ik niet gebeld ben en hoe het met de levering zit. De mevrouw van de klantenservice vertelde mij dat de matrassen niet meer geleverd kunnen worden en dat zij verder niets voor mij kan doen.
Desired solution:
Nu wij een overeenkomst hebben gesloten, wil ik dat Makro haar verplichting nakomt en mij de matrassen levert dan wel gelijkwaardige matrassen voor dezelfde prijs. Voorts stel ik excuses op prijs vanwege de slechte communicatie hierover. Ook de klantenservicemedewerker heeft noch moeite gedaan noch haar excuses aangeboden.