Complaint: Gebrek aan service bij koop matrassen

Sannes on 11 February 2013 about Makro in category Groothandels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Naar aanleiding van de matrassenactie heb ik de Makro bezocht en twee mooie matrassen gevonden (koudschuim suburb). Helaas waren deze niet meer verkrijgbaar in de door mij gewenste maat (80×200). Op internet stond over de actie vermeld dat de matrassen in de winkel besteld kunnen worden. Zodoende heb ik de matrassen besteld en zou ik binnen een aantal dagen teruggebeld worden. Toen ik een week later nog niet gebeld was over de matrassen heb ik de vestiging in Vianen nogmaals bezocht en gevraagd waarom ik niet gebeld ben en hoe het met de levering zit. De mevrouw van de klantenservice vertelde mij dat de matrassen niet meer geleverd kunnen worden en dat zij verder niets voor mij kan doen.

Desired solution:

Nu wij een overeenkomst hebben gesloten, wil ik dat Makro haar verplichting nakomt en mij de matrassen levert dan wel gelijkwaardige matrassen voor dezelfde prijs. Voorts stel ik excuses op prijs vanwege de slechte communicatie hierover. Ook de klantenservicemedewerker heeft noch moeite gedaan noch haar excuses aangeboden.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Makro about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Makro

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Makro

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Makro posted

Makro

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht wordt in behandeling genomen door het Makro Customer Service Center

All complaints of