Complaint: Klacht zalando

user-159502 on 09 February 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een leren jas retour gestuurd en kreeg na twee dagen al bevestiging dat ze hem hadden ontvangen. Daar is het helaas tot nog toe bij gebleven. Zowel per mail als telefonisch contact heeft men uiterst aardige dames die me vriendelijk te woord staan, maar ik geloof er niets meer van.
Ik vind het onbegrijpelijk, krijg mij. 160 euro gewoon niet terug.

Desired solution:

Groet Els

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Hesselink,

U heeft aangegeven dat u nog wacht op een terugbetaling van Zalando. In verband met een technische storing in ons boekhoudkundig systeem hebben de terugbetalingen
een vertraging opgelopen.

Wij kunnen echter bevestigen dat uw terugbetaling op 20 februari 2013 is overgemaakt. Afhankelijk van uw bank kan het enkele werkdagen duren voordat dit zichtbaar is op uw rekening.

Wij hopen op uw begrip en bieden u onze oprechte excuses aan voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,

Koen de Vries,
Zalando Customer Care

All complaints of