Complaint: onvriendelijk

user-159660 on 10 February 2013 about Woonsquare in category Winkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Nu precies 1 jaar geleden eind Jan 2012 kochten wij een mooi bankstel bij woonsquare in Almere,
Niet de duurste maar zeker ook niet de goedkoopste rond de 850 euro.
Afhankelijk waren we prima tevreden over de snelheid van leveren en het contact.
Maar na een maand of 6/7 begon de bank erg door te zakken.
November 2012 hebben wij hier over contact gezocht met woonsquare Almere.
We kregen een dame aan de telefoon die ons gelijk wist te vertellen dat wij een voorraad model hadden gekocht en dat daar geen garantie meer opzat.
Hebben nooit geweten dat het een “voorraad model was “maar inderdaad het staat op de offerte en inderdaad staat in de algemene voorwaarden dat op een voorraad model je maar een half jaar garantie krijgt?
Waarom dat is, is ons echter een raadsel, dat woonsquare dus op voorraad heeft staan zijn dus slechter van kwaliteit of zo?
Mevr. Terpstra van WS ging toch kijken wat ze voor ons kon doen.
We kregen een dag of 2 later een keurige offerte in de bus voor het repareren van de bank.
Een voor het opvullen van de kussens 400 euro en een voor het maken van de veren 600 euro.
Geen geld voor een bank van 9 maanden oud??
Wij hebben hier op mevr. Terpstra van WS gebeld met de opmerking dat dit voorstel niet echt een oplossing was maar meer een normale reparatie offerte.
Helaas was Mevr. Terpstra met haar verkeerde beentje uit bed gestapt en er was niets mogelijk en niks bespreekbaar dit was volgens haar het enige wat mogelijk was.
Ik wees haar op het fijt dat volgens de Nederlandse wet je mag verwachten dat een bankstel van die prijs een economische levens duur heeft van 2 jaar.
Naar veel over en weer gezeur kwam ze uiteindelijk met het voorstel dat ze een meubelexpert zou langs sturen die kosten moesten wij dan betalen maar als deze man dan ook vond dat het allemaal wat te veel was gaan inzakken, ze een passend voorstel zou doen voor een oplossing.
In februari kwam de man dan eindelijk langs. Hij was het voorledig met ons eens kussens veel te zacht belachelijk binnen zo een korte tijd zij hij nog. Jammer dat ik geen opvul stof bij me heb want anders deed ik het gelijk eventjes voor U zo gepiept.
Erg vriendelijke kerel met het hart op de juiste plek zo kan het dus ook zij ik nog tegen mijn vrouw.
Hij zou het een en ander op papier zetten en dat aan mevrouw Terpstra geven.
Een dag later werden wij gebeld door mevr Terpstra die mij vertelden dat de kussens inderdaad veel te slap waren en of wij zelf de kussens eventjes langs konden brengen.
Top dacht ik nog heel snel.
Echter was haar volgende zin dat het opvullen 50 euro per kussen kosten dus 200 euro.
Plus 2x 80 euro arbeidsloon dus weer 160 euro. En als we ze zelf niet konden brengen nog eens 60 euro.
Ik vertelden haar dat ze belooft had dat ze met een oplossing zou komen en dat we nu weer op de 400 euro uitkwamen voor het opvullen van de kussens.
Toen was voor mij de maat vol en ben boos geworden en heb haar verteld dat ik de rechtsbijstand zou inschakelen.
Haar letterlijke worden waren hier op : vooral doen meneer u heeft geen poot om op te staan.
Mevrouw Terpstra is erg onvriendelijk tegen de klanten van WS .het zou toch leuk zijn dat mensen niet een keer een bank kopen bij WS maar misschien ook nog een tweede keer .
Ook op de vraag waar ik mijn klacht naar toe kon sturen met namen over de onvriendelijke behandeling door mevr Terpstra was haar antwoord dat alle klachten naar haar gestuurd konden worden .
Ik vroeg haar of er misschien ook een directie was Haar letterlijke worden hierop waren dat zij alles bepaalden bij WS dus zij was de directie en het aanspreek punt.
Al had ze maar een voorstel gedaan om de kosten sam sam te doen of een ander redelijk voorstel was ik al tevreden geweest. Maar klanten zo raar behandelen is echt in deze tijd not dun !!!
Als je niet beter zou weten zou je haast denken dat mevr. Terpstra door wat voor reden dan ook niet zo lekker in der vel zit en dat redelijk op de klanten van WS af reageert. Het zou je bedrijf maar zijn en zonder dat je het weet worden je klanten zo behandeld. Dat doet zeer.
Dus echte directie Almere als jullie nog klanten willen overhouden zou ik maar eens een beetje op mevr. Terpstra gaan letten want als iedereen zo behandeld word en daardoor nooit meer terug komt is de markt niet zo groot!
Succes !!!!!
J.M Sips bul

Desired solution:

dat me bank weer lekker zit zonder al te veel kosten!!
dat ding is net een jaar oud.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Woonsquare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Woonsquare about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Woonsquare to pickup complaint

All complaints of