Complaint: Dhr Mouthaan R

user-159667 on 10 February 2013 about Afterpay in category Betalingsdiensten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Onduidelijke rekening sturen van een betalingsachterstand van 7 euro en 50 cent.

Mijn vader had onlangs via tommy’s teleshopping een pannen en messenset besteld en ook direct betaald!

Nu komt er een dubieze rekeningsachterstand herrinnering binnen van 7,50 euro??

Na het lezen op het net van de handelswijze van afterpay, toch maar besloten om dit bedrag te betalen om verder gezeur te vermijden. Dit ook omdat mijn vader inmiddels is overleden en mijn moeder niet zit te wachten op al deze bombarie.

Desired solution:

Stoppen met die vreemde praktijken om toch maar ergens een legaal gaatje te zoeken om mensen geld af te troggelen.

Bij voorbaat dank,

Mouthaan R.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Afterpay about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Afterpay to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Afterpay

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Afterpay

All complaints of