Complaint: Schaduwfactuur

user-159747 on 11 February 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In Januari een faktuur ontvangen voor voorrijkosten voor een monteur welke ik nooit heb besteld en nooit heb gezien.

Mijn klacht destijds was dat mijn internet het niet meer deed, Modem bleek kapot (eigen analyse) aangezien er geen enkel lampje meer ging branden wanneer de stekker in het stopcontact ging (wel spanning stopcontact, nl. nagemeten)

De dame aan de tel ging na het horen van mijn klacht meteen een monteur inschakelen zij ze, ik reageerde dat dit niet hoefde en vroeg of ze niet gewoon een nieuwe modem konden opsturen en na tot maar liefst 3x toe de situatie te hebben uitgelegd/toegelicht ging ze hier mee akkoord.

Echt ongeschoolder en meer onopgeleid personeel moet nog worden aangenomen bij de KPN volgens mij.

Desired solution:

Geld retour en opzeggen abbonement

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste Arthur83,

Naar aanleiding van uw klacht heb ik de volgende informatie voor u:

De voorrijkosten van de monteur worden op de volgende factuur in mindering gebracht.

Voor het opzeggen van uw abonnement kunt u vanaf 10-03-2013 terecht bij onze helpdesk.
Via volgende link vindt u meer informatie: http://www.kpn.com/prive/service/opzeggen.htm

Ik vertrouw erop u met deze informatie van dienst te zijn.

Met vriendelijke groet,

Ivette
KPN Webcare Specialist

All complaints of