Complaint: Betalingsherrinering

user-159747 on 11 February 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 7 februari een betalingsherrinering ontvangen voor factuur van een nooit bestelde of geziene monteur. Na tel. contact zou deze later worden gecrediteerd. Waarom niet direct? of direct verrekend?

Nee ik mag hem eerst even betalen en dan wanneer het de grote KPN schikt betalen zij later terug. Voor een bedrag ad 45 euro waar ik dan 10 dagen op moet wachten praten we met een wettelijke rente van 7,75% over ca. 10 cent.

Gaat mij niet om die 10 cent maar om het principe dat door het niet snel en efficient handelen van KPN, de gewone consument (ikzelf) dus weer voor de extra kosten kan opdraaien.

Oh en het mooiste komt nog want wanneer ik de factuur niet voor de 13e heb voldaan dan sluit men mijn internet af en kost heractivatie 25 euro. Serieus, KPN maakt een fout (nl. schaduwfactuur monteur) en naast dat ik die ff moet betalen willen ze mij ook nog ff extra pushen anders kan ik nog een keer 25 euro extra betalen voor heractivatie.

Desired solution:

Opzeggen abbonement en geld retour

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste Arthur83,

Naar aanleiding van uw klacht heb ik de volgende informatie voor u:

De voorrijkosten van de monteur worden op de volgende factuur in mindering gebracht.

Voor het opzeggen van uw abonnement kunt u vanaf 10-03-2013 terecht bij onze helpdesk.
Via volgende link vindt u meer informatie: http://www.kpn.com/prive/service/opzeggen.htm

Ik vertrouw erop u met deze informatie van dienst te zijn.

Met vriendelijke groet,

Ivette
KPN Webcare Specialist

All complaints of