My complaint:
Een pakket besteld. Het is in totaal 5x aangeboden. 1e 2x was ik idd niet thuis, echter pas de 2e keer een briefje. De laatste drie keer was ik alle keren thuis, maar is er nooit aangebeld, maar wel op de site aangegeven dat het pakket aangeboden is.
Klantenservice gebeld a 18ct/min… die kunnen niets doen, behalve dan 18ct/min rekenen… Kreeg van 16:00 – 17:00 te horen op een bandje van het depot, dat ze alleen tussen 16:00 en 18:00 bereikbaar zijn????? En van 17:00 tot 18:00 krijg je al meteen bij de centrale de melding dat ze maar tot 17:00 open zijn…. Goed geregeld dus… NIET!
Desired solution:
Simpel.. Lever de dienst die je zegt te leveren en controleer je mensen beter.
1. Als je een bezorgpoging doet, ook aanbellen. En indien niet thuis, elke keer een briefje.
2. Maak maar een no-cure no-pay solution. Nu is het naar mijns inziens geld binnen harken en er niets voor doen.
3. Sycnhroniseer de openingstijden / meldingen AUB. Nu klopt er niets van.