My complaint:
Eerder gemelde klacht op deze site staan ineens als opgelost. Dit is niet het geval!!!
Desired solution:
Dat mijn klacht serieus wordt genomen.
QJ on 11 February 2013 about NLE in category Energieleveranciers
Eerder gemelde klacht op deze site staan ineens als opgelost. Dit is niet het geval!!!
Dat mijn klacht serieus wordt genomen.
Message from from Klacht.nl
11 years ago - We have sent an email to NLE about your complaint
Message from from Klacht.nl
11 years ago - Complaint is picked up by NLE
Message from from Klacht.nl
11 years ago - Complaint is solved by NLE
Responded on 25 March 2015 at 07:50
Geachte mevrouw de Haas,
Wij hebben per e-mail een terugkoppeling gestuurd.
Heeft u nog vragen?
De medewerkers van onze Klantenservice staan graag tot uw beschikking, bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur via 088-7307307 (lokaal tarief) en via www.nle.nl.
Met vriendelijke groet,
Team Klachtafhandeling
De Nederlandse Energie Maatschappij