Complaint: Schoenen gekocht en betaald in december 2012

user-159948 on 12 February 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb schoenen gekocht en deze meteen betaald op 24-12-2012, de schoenen pasten niet en deze heb ik nog voor het oudjaar terug gestuurd. Hier hebben wij een bevestiging op gehad en dat het geld retour zou komen.

Nieuw jaar breekt aan en week 2 van januari 2013 besluit ik te bellen, smoes was…er is een storing excuses voor het ongemak en alsublieft een bon van EUR 10,-.

3e week januari bellen we en horen we dat er een weer een storing is en het geld handmatig overgemaakt is en het enkele dagen duurt voordat het geld op de rekening staat.

1e week februari, email verzonden met klacht, waar tot op heden geen respons op is gekomen. Ook weer gebelt, het geld is toch niet handmatig overgemaakt ivm een storing?????

Storing duurt nu al bijna 2 maanden, vorige week weer gebelt en dan krijg je als antwoord, dat ze er mee bezig zijn en we gewoon moeten wachten ?????

Desired solution:

Wil me geld terug !!!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte meneer Gajadharsing,

Hierbij kunnen wij bevestigen dat de betaling van uw retourzending op 23 januari 2013 naar u is teruggeboekt.

Ons streven is alle retourzendingen binnen twee weken te vergoeden. Wij betreuren het dat wij deze termijn niet hebben kunnen behalen bij de verwerking van uw retourzending.

Wij vertrouwen erop u klacht hiermee te hebben afgehandeld en hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Heeft u nog vragen dan kunt u contact met ons opnemen. Wij helpen u graag verder.

Met vriendelijke groet,

Koen de Vries,
Zalando Customer Care

All complaints of