Complaint: nummer 0842333 op mijn huistelefoon

user-160264 on 13 February 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Regelmatig komt van de centrale van kpn een vals voicemail met het nummer 0842333 op mijn huistelefoon. Het is vervelend en lastig. ewenste oplossingDat KPN ermee stopt maar KPN doet niks en verwijst naar UPC. Jawel, UPC verwijst naar KPN

Desired solution:

Ik wil helemaal geen voicemail

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste florance,

Naar aanleiding van je klacht heb ik de volgende informatie voor je.

Mogelijk kun je naar het nummer bellen, je toegangscode invullen en de voicemail optie uitzetten.

Ik begrijp dat het vervelend is dat je van het kastje naar de muur gestuurd wordt.

Mocht dit niet de oplossing zijn zou u ons dan kunnen benaderen via de volgende kanalen:

-twitter.com/kpnwebcare
-facebook.com/kpn
- kpn.com/forum

Met vriendelijke groet,

Ivette
KPN Webcare Specialist

All complaints of