Complaint: brief

user-160363 on 13 February 2013 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

GOEDENDAG IK HEB JULLIE HERHADELIJK GEBELD IEDERE KEER WEL 10 MIN. IN DE WACHT GESTAAN.HEB EEN BRIEF VANJULLIE GEKREGEN BEN IN tILBURG naar de snsbank gegaan en daar zeiden ze dat ik met jullie kontakt moest opnemen bterfe een brief van07-02-2013 willen jullie a.u.b kontact met mij opnemen mijn nr.0620855788

MET VRIENDELIJKE GROET RENATE BROCKEN

Desired solution:

dAT JULLIE ZO SPOEDIG MOGELIJK KONTAKT MET MIJ OPNEMEN

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to SNS Bank about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

11 years ago - Beste Renate, Vervelend dat je zo lang in de wacht hebt gestaan. Kun je aangeven naar welke afdeling je op zoek bent? Dan laten wij de betreffende afdeling contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Tibor SNS Bank Webcare

Message from SNS Bank

11 years ago - Hoi Renate, We hebben geen reactie meer van je ontvangen. Is het probleem inmiddels opgelost? Met vriendelijke groet, Tibor SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geen reactie van de klant vernomen op herhaaldelijk verzoek.

All complaints of