Complaint: opzeggen abbo

user-160512 on 13 February 2013 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Zoals ze zeggen op elk moment kun je opzeggen, mooi niet dus. Heb opgezegt per 1 mei 2012. Facturen bleven komen, gebelt met simyo lange wachttijden zodat elke keer mijn beltegoed van 20 euro er vlot door heen was. Imnederland op het dak gekregen, situatie uitgelegd en zij mailden dat er inderdaad was opgezegd. Deze opzegging werd later ingetrokken om duistere reden. Nog maar weer 2 beltegoed kaarten eraan gewaagd maar niets. Nu is het zo dat beide partijen weten dat ik het abonnement wil stopzetten maar nieuwe facturen blijven komen. Nu wordt er een gerechtsdeurwaarder ingezet. Ik denk, waar zijn we nu mee bezig? KLanten tevreden houden of geld blijven incasseren van mensen die van hun abonnement af willen.

Desired solution:

Dat ik de factuur tot 1 mei 2012 betaal en dat vanaf die datum het abonnement wordt stopgezet.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Simyo

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Simyo about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Simyo to pickup complaint

All complaints of