Complaint: Internet abonnement leeggetrokken

user-160970 on 15 February 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Terwijl ik de gehele dag thuis bij mijn partner was en mijn telefoon op het wifisignaal zat is een kwart van mijn mobiele data verbruikt, 125 mb binnen een paar uur. Ik heb mijn telefoon in die tijd nauwelijks aangeraakt. Mijn mobiele telefoon (Iphone 4S) stond op de I-pod Doc in de lader welke hemelsbreed 3 meter verwijderd is van de UPC modum. Mijn partner heeft een UPC Horizon abonnement met de hoogste snelheid wat internet betreft en daar betaald hij ook veel geld voor. Ik heb regelmatig gekeken of het wifi signaal aanwezig was omdat mij al eens eerder was overkomen dat het wifi signaal niet ingeschakeld stond wat mij toen veel MB’s heeft gekost. Nu was de gehele dag mijn Wifi signaal sterk en toch heeft KPN 125 MB van mijn abonnement afgehaald. Ik vind dit gewoon diefstal van de KPN zijde. Ik heb de volgende ochtend de klantenservice gebeld. Daar kreeg ik te horen dat het mijn eigen schuld was omdat ik het mobiele data netwerk niet uitgeschakeld had op mijn telefoon. Mijn telefoon zou uit zichzelf constant facebook updates zoeken wat mij dus 125 MB tussen 16:00 uur en 22:00 uur zou hebben gekost. Kennelijk verwacht KPN dat iedere x als ik thuis kom of bij mijn partner ik de instellingen op mijn telefoon verander. Iets wat natuurlijk te gek is voor woorden. Ik verwacht dat als mijn telefoon aangeeft dat ik op een wifinetwerk zit KPN niet vervolgens 125 MB incasseerd.

Desired solution:

Ik zou graag wilen dat ik deze maand nog 125 MB terugkrijg op mijn tegoed zodat ik niet over mijn bundel heenga.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of