Complaint: Geld nog steeds niet terug

user-160985 on 15 February 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Nadat ik mijn schoenen retour heb gestuurd naar Zalando, en deze op 14 januari bij Zalando zijn terug gekomen en goedgekeurd, heb ik mijn geld nog steeds niet ontvangen. Elke keer komt er een andere ”storing” bij en elke keer word ik van het kastje naar de muur gestuurd. Bij de eerste keer bellen moest ik enkele dagen wachten, want het was overgemaakt. Vervolgens moest ik een week opnieuw wachten, want er was een storing bij de bank, maar het was opnieuw aangeboden. Geld nog steeds niet gehad en maar weer bellen. Nu moest ik tot vrijdag wachten, want ik moest het geld uiterlijk dan hebben. Je raadt het al: geen geld. Nu weer gebeld en nu moet ik voor onbepaalde termijn maar wachten op mijn geld.

Desired solution:

Mijn €84,95 terugkrijgen die rechtmatig van mij zijn.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Message from Zalando

11 years ago - Geachte Mjonkers1990, U heeft aangegeven dat u de terugbetaling van uw bestelling 10206015847725 nog niet heeft ontvangen. In verband met technische storingen in ons betaalsysteem zijn diverse betalingen vertraagd. Wij begrijpen dat u dit vervelend vindt en ook wij betreuren deze situatie ten zeerste. We werken er hard aan om de achterstand zo snel mogelijk weg te werken en ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet nogmaals kan gebeuren. Hierbij kunnen wij u bevestigen dat de betaling van uw bestelling vandaag alsnog aan u is teruggeboekt. Binnen enkele werkdagen zal dit bedrag dan ook weer op uw rekening verschijnen. Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd en vertrouwen erop uw klacht hiermee te hebben opgelost. Heeft u nog vragen dan kunt u contact met ons opnemen. Wij helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Sarah Kok Zalando Customer Care

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Bedrag retourzending is vandaag 18-02-2013 teruggeboekt. Een e-mail ter bevestiging is tevens op deze datum verzonden

All complaints of