Complaint: Zeer onaangename ervaring met frituurpan

user-161154 on 15 February 2013 about Tomado in category Huishoudelijke apparatuur

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben bij de blokker een frituurpan type TM-1944 gekocht.

De eerste frituurpan(zelfde type) heeft vijf minuten gewerkt, vervolgens ging het lampje uit en deed hij niks meer.
Dat kan natuurlijk gebeuren. Ik ben terug gegaan naar de blokker en heb de pan omgeruild voor een nieuwe. (Zelfde type)
Weer opnieuw vet erin gedaan, vervolgens wordt de pan niet warmer dan zestig graden.

Even op een rijtje;
Frituurpan gekocht, frituurvet en snackjes gekocht.
Pan klaargezet, weer leeg mogen halen om die terug te brengen.
In de auto, weer naar de blokker.
Frituurpan omgeruild, vet er weer in gedaan en weer een slecht tot niet functionerende frituurpan.

Hier word je als consument niet echt blij van, en verlies je het vertrouwen in de werkzaamheid van jullie producten!

Ik hoop op een gepaste oplossing vanuit tomado zelf.

Desired solution:

Een betere prituurpan. Zeker niet hetzelfde type

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Tomado

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Tomado to pickup complaint

All complaints of