Complaint: Geld niet terug na retourzending

user-90773 on 18 February 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik wacht nu al meer dan 3 weken op geld van een retourzending schoenen. Er zijn veel mensen met hetzelfde probleem maar Zalando reageert niet of nauwelijks op dit probleem.

Desired solution:

Mijn geld terug.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Zalando posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Deze standaard uitleg en de loze belofte dat het geld 'zojuist' is teruggeboekt heb ik al eerder gekregen. Ook toen stond er 'binnen enkele werkdagen' geen geld retour op mijn bankrekening. We zijn nu al 2 dagen verder en ook nu weer niks, er is dus nog niks opgelost!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste mevrouw Verdijk,

Wij hebben de afgelopen tijd inderdaad problemen gehad met de terugbetalingen, waardoor sommige klanten veel te lang hebben moeten wachten op hun geld en enkelen nog steeds wachten. Doordat Zalando de afgelopen jaren sterk is gegroeid, was het in januari van dit jaar voor ons tijd om ons boekhoudkundig systeem mee te laten groeien. Deze overstap is helaas voor enkele klanten niet geheel soepel verlopen. Momenteel werken we er met een speciale task force aan de achterstallige betalingen zo snel mogelijk te voldoen. Dit moet in sommige gevallen echter handmatig gebeuren, waardoor het langer duurt dan jullie van ons gewend zijn. Het spijt ons zeer dat deze problemen zijn ontstaan, wij hopen ze zo snel mogelijk te verhelpen en gaan uiteraard ons best doen dit in de toekomst niet meer te laten gebeuren.

Wij hebben zojuist te horen gekregen van onze boekhouding dat uw betaling ter waarde van 49,95 euro op 19 februari succesvol is teruggeboekt naar uw bankrekening. Dit bedrag zal binnen enkele werkdagen weer zichtbaar zijn op uw rekeningafschrift.

Met vriendelijke groet,

Koen de Vries,
Zalando Customer Care

All complaints of