Complaint: Internet

user-162122 on 19 February 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben al weken met KPN in contact om een probleem af te handelen inzake mijn aansluitadres en correspondentieadres. Ik ben al weken bezig om alle abonnementen onder 1 en dezelfde persoon te krijgen. Ik ben al weken bezig om mijn abonnement te wijzigen zonder dat ik daar teveel voor moet betalen. Ik ben al weken bezig om er achter te komen bij wie ik moet zijn om mijn downloadsnelheid te verhogen (3 mb!!!!). Ik ben al weken bezig met af te wachten op een terug bel telefoontje van iemand van klachtenafhandeling.

Desired solution:

Abonnement verlagen van standaard naar instaptarief met wel gratis opnemen en spotify van standaard pakket. Anders betaal ik nog meer dan iemand die wel 40 mb kan binnen krijgen.
Correctie van de geleden kosten over de afgelopen periode.
Wijzigen van aansluitadres en andere gegevens van 3 digitenne abonnementen en vaste nummer, zodat alles onder 1 adres en 1 naam staat.
Verhoging van internetsnelheid .

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of