Complaint: betwiste pintransactie buitenland

user-162219 on 19 February 2013 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Tot 2x toe een pintransactie in DavaoCity gedaan waarbij d 1e opname geen geld kwam maar wel van mijn rekening afgeschreven wordt 1e keer 28-12-2012 10.000 peso 2de keer 15-02-2013 5000 peso totaal 290,05 euro sns stort 1ste bedrag na 4 weken terug op mijn rekening (nav navraag) en nemen we het bedrag weer af op 15-2-2013.de sns zegt dat de transactie wel goed is gegaan en zo constateer ik dat de bank mij een leugenaar noemt.

Desired solution:

ik wil mijn niet ontvangen geld terug € 290,05 dit is zuurverdiend en ik heb het nooit gekregen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to SNS Bank about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

11 years ago - Beste Hjalhay66, We kunnen ons voorstellen dat dit een lastige situatie is. Daarom hebben we dit voorgelegd aan onze afdeling Klachtenmanagement. Zij gaan dit verder uitzoeken. Zodra we terugkoppeling hebben, hoor je van ons. Met vriendelijke groet, Tibor SNS Bank Webcare

Message from SNS Bank

11 years ago - Beste Hjalhay66, We zien dat je een afwijzing hebt gekregen op je eerdere klacht. Conform procedure hebben we je klacht opnieuw ingediend bij de afdeling Beroepszaken. Onze afdeling Beroepszaken bekijkt de eerder gegeven reactie en beoordeelt de klacht opnieuw. We streven ernaar binnen 3 weken een inhoudelijke reactie te geven. Duurt de afhandeling langer? Dan laten we dat weten. Met vriendelijke groet, Lindsay SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste Hjalhay66,

We hebben van de afdeling Beroepszaken begrepen dat je klacht opnieuw is beoordeeld. Deze afdeling heeft je voorzien van een toelichting op de gemaakte beslissing. Daarom zetten we de klacht hier op opgelost.

Mocht je het niet eens zijn met de reactie die je hebt ontvangen, dan kun je binnen 3 maanden na dagtekening van het antwoord de klacht voorleggen aan de ombudsman van het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD). Dat is een onafhankelijke financiële geschilleninstantie. Zie hiervoor www.kifid.nl.

Met vriendelijke groet,

Marnix
SNS Bank Webcare

All complaints of