Complaint: Slechte kwaliteit dazzle ring

user-162404 on 20 February 2013 about Swarovski in category Juweliers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In december 2012 heb ik van mijn vriend een dazzle ring gekregen, omdat we 5 jaar samen waren. In september 2011 (na 9 mnd) heb ik een tweede ring in de winkel gekregen, omdat er allemaal steentjes uit waren. In februari 2012 (na 5 mnd) heb ik weer een nieuwe ring gekregen, omdat er allemaal steentjes uit waren. Nu ben ik in januari weer in de winkel geweest, omdat dit dus de 3e ring is en weer zijn er ongeveer 10 steentjes uit! Maar de verkoopster in de winkel zei dat de garantie verlopen was en zei op een kattige manier dat ik niet constant nieuwe ringen kon gaan ophalen. Nee…net of ik daar zin in heb. Een ring hoort toch gewoon van goede kwaliteit te zijn en jaren mee te kunnen gaan. Dit is belachelijk. Het is een duur kado geweest uit en er zit een emotionele waarde aan. Er is mij in de winkel trouwens nooit verteld dat ik ook een ander soort ring kon uitkiezen, want de laatste verkoopster zei dat met name deze ring dit probleem heeft.

Desired solution:

Ik verwacht een andere type(betere kwaliteit) ring of mijn geld terug.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Swarovski about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Swarovski

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Swarovski

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Swarovski posted

Swarovski

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Swarovski heeft per e-mail contact opgenomen met de klant. Hierbij hebben wij onze garantierichtlijnen uitgelegd en een alternatief geboden.

All complaints of