Complaint: Geld gestort niks gekregen

user-162419 on 20 February 2013 about Zynga in category Internet Games

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb 19 Febr een betalinging gedaan voor Buck geld is er wel af maar geen buck gekregen,dit vind ik wel heel vervelend kan ook nergens iets vinden zodat ik als nog de bucks krijg of mij geld terug gestort word (een geluk heb ik ik had er maar 10 besteld E1,88) Ik dacht even snelgroei voor de bomen te kopen zodat ik de laaste 10 Hartje kon krijgen zodat ik mij extra diertje kreeg ,nu heb ik het dus niet gehaald op 10 hartje na dat is balen

Desired solution:

Als nog mij munten krijgen

Bedrag (€)

1,88 Af

Rekening
Mw E den Uyl

Tegenrekening

524590958

Datum

20-02-2013

Mutatiesoort

Internetbankieren

Naam/Omschrijving
Mededeling

Naam:Stichting Mollie Payments
Omschrijving:M0540637M10690JJ 00
30000486594793 22 Facebook Credi
ts Playspan

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Zynga

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Zynga to pickup complaint

All complaints of