Complaint: Opgelost?….

user-162565 on 20 February 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Het verbaast mij dat er bij een aantal klachten staat dat het is opgelost. Waarom bij die anderen wel en bij mij niet?
Ik ga ervan uit dat er niets is opgelost, maar dat men ook hiermee de boel belazert.

Desired solution:

Mijn geld terug!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Helaas niets opgelost!

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Helaas alleen maar standaard beloftes, geen geld. Nogmaals mijn vraag:Waarom mag er dan tot twee keer toe opgelost neer worden gezet, terwijl dit niet het geval is? Sorry, maar dan heeft de site klacht.nl geen betrouwbare waarde en zet ik een heel groot vraagteken bij ook jullie geloofwaardigheid. Groet, Els Hesselink

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Zalando posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Nooit verwacht, maar ik heb dan toch vandaag mijn geld ontvangen. Ben heel blij!

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Hesselink,

U heeft aangegeven dat u nog wacht op een terugbetaling van Zalando. In verband met een technische storing in ons boekhoudkundig systeem hebben de terugbetalingen
een vertraging opgelopen.

Wij kunnen echter bevestigen dat uw terugbetaling op 20 februari 2013 is overgemaakt. Afhankelijk van uw bank kan het enkele werkdagen duren voordat dit zichtbaar is op uw rekening.

Wij hopen op uw begrip en bieden u onze oprechte excuses aan voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,

Koen de Vries,
Zalando Customer Care

All complaints of