My complaint:
Mijn 2 pakketjes zijn terug gestuurd naar de afzender zonder enige melding. Omdat ik de niet vaak thuis ben en omdat ik mijn 2 pakketjes voor de 2e keer gemist had, heb ik er voor gekozen om mijn 2 pakketjes bij een dhl service af te laten leveren. Zelf vind ik het een beetje jammer dat de bezorger er niet voor gekozen heeft om de pakketjes bij 1 van mijn buren af te leveren(woon in een flat met +/- 70 bewoners).
Heb op de site van selekt vracht via een code kunnen regelen dat mijn 2 pakketjes bij het DHL service af geleverd zouden worden. Gaat hier om een sigaren winkel die 5 dagen per week open is van 9 tot 18 uur. Op de site van selekt vracht stond vermeld dat waarneer mijn pakketjes afgeleverd waren dat ik een email zou krijgen. Dit heb ik aan gevraagd op 15-02-2013. 21-02-2013 heb ik nog steeds niets gehoord van selekt vracht dus ben ik maar eens langs het dhl service punt gegaan om te kijken of mijn pakketjes toevallig al geleverd waren. Tot mijn verbazing was er nog niets geleverd. Toen ik thuis was gekomen ben ik op de selekt vracht site gaan kijken of de infocode die ik gebruikt had voor mijn pakketjes ergens anders af te laten leveren nog werkten.Op de site werd aan gegeven dat er geen pakketjes op deze code waren. Toen heb ik besloten om de service desk van selekt vracht te bellen of zij misschien wisten waar mijn pakketjes gebleven waren. De vrouw van de service desk wist na wat zoeken in het systeem dat selekt vracht 2x geprobeerd heeft mijn pakketjes af te leveren bij het DHL service(een winkel die 5 dagen per week open is)en dat ze deze hier niet af hebben kunnen leveren en dat mijn pakketjes terug zijn gestuurd naar Engeland. De verzendkosten van deze 2 pakketjes hebben me 27 pond gekost(dit is ongeveer 31 euro). Deze verzendkost moet in nu nog een keer betalen omdat selekt vracht mijn pakketjes niet bij 1 van hun service punten af kan leveren.
Desired solution:
Graag zou ik de 2x verzendkosten terug vergoed krijgen van selekt vracht.