Complaint: Geen factuur ontvangen

user-162748 on 21 February 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Heb geen factuur ontvangen op 12-02 2013
Het bedrag is wel van mijn ING rekening
afgeschreven.

Desired solution:

Factuur sturen naar jpphendriks@live .nl
JPP Hendriks
Sint Janplein 9
5427BG Boekel
0492-324830

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste johannes9,

Het is goed mogelijk dat u geen factuur ontvangen heeft van de maand februari.
Wij hebben in deze maand een storing gehad met het verzenden van facturen.
We hebben geprobeerd iedereen later alsnog zijn factuur te doen toekomen.
Mocht u de factuur niet hebben ontvangen in een latere periode, dan raad ik u aan in te loggen op MijnKPN.
Bij het aanvragen van uw abonnement heeft u een brief ontvangen met daarin uw inloggegevens.

Met vriendelijke groet,

Ivette
KPN Webcare Specialist

All complaints of