Complaint: opnemen spaargeld

user-951 on 29 September 2009 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

in juli liep ik tegen het feit aan dat ik bij de bali van de sns bank geen overboekingen meer kon doen. De balimedewerkster gaf mij als advies om te gaan internet bankieren en heeft voor mij een zg digicode aangevraagd. Met deze digicode zou ik dan geld van mijn spaarrekening over kunnen boeken. Dit bleek verkeerde info. Ik heb toen geprobeerd om er achter te komen hoe ik een en ander wel zou kunnen regelen. Ik moest dan een tegenrekening openen. dit wilde ik in eerste instantie niet, omdat mijn bankzaken via een andere bank lopen. Ik dus toch een formulier ingevuld om een tegenrekening te openen. Na het formulier opgestuurd te hebben bleef het stil. Ik bennu inmiddels een mail of 10 verder en heb ook regelmatig aan de tel. gehangen met de helpdesk van de sns maar nog steeds zonder resultaat. Ik ben nu drie maanden verder en kan nog steeds niet aan mijn spaargeld.

All complaints of