Complaint: Pakketje bezorgen: Niet aanbellen, wel een kaartje

user-162906 on 22 February 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Gisteren vond ik een kaartje dat Selektvracht een pakketje niet kon bezorgen. Vandaag ben ik thuis, ook buiten het aangegeven bezorgwindow.
Er is niet aangebeld. En toch ligt er weer een kaartje in de bus dat ik niet thuis ben…
Ik ben hier ZEER ontevreden over.
Selektvracht al gebeld (a 40ct/min) maar ze kunnen alleen de klacht opschrijven. Of mij dat nu wat helpt. Ik wil mn pakketje hebben.

Desired solution:

Direct die chauffeur nog eens langs laten rijden. Ik leg hem graag de werkwijze van de deurbel uit.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - De klacht is met de reactie van het webcare team natuurlijk NIET opgelost. Dat hadden ze vrijdag de 22e kunnen doen. En dat wilde Selektvracht niet (zoals werd aangegeven door de medewerker klanten "service" a 40ct/min).

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen. Tevens hebben we geconstateerd dat het betreffende pakket inmiddels bij de consument is afgeleverd.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of