Complaint: Prepaid telefoon al 2 dagen geblokkeerd

user-162912 on 22 February 2013 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik vertoef in het buitenland vanwege ziekenhuisopname partner.
Heb veel gebeld rondom organisatie ongeval, kreeg geen melding dat mijn prepaid bedrag overschreden was. Heb eerst € 20.- en later nog € 100.- bijgestort.
Zag na een dag dat ik een groot bedrag negatief stond, heb in 3 porties totaal
€ 270.- bijgestort, zag dat ik € 89.- in de plus stond! Maar mijn telefoon was geheel geblokkeerd, kon niet bellen en gebeld worden, mijn man lag op de intensive care dus u begrijpt de paniek! En ik was in de veronderstelling dat mijn prepaid telefoon nog € 89.- in de plus stond!
Vandaag tot mijn grote schrik ongeveer – € 350.- in de min. Hoe los ik dat snel op?

Desired solution:

Bank giro. toezenden zodat ik alles in een keer kan betalen. Ook begrip vanwege ongeval buitenland en duidelijk ander belgedrag dan voorheen.
Nummer wil ik graag behouden. Rekening zal ik snel betalen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Simyo

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Simyo about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Simyo to pickup complaint

All complaints of