Complaint: Een rekening van 220,- ivm dataverbruik

user-162970 on 22 February 2013 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Zojuist kreeg ik een rekening gepresenteerd van Simyo.
Volgens Simyo ben ik voor een bedrag van € 223,01 over mijn datalimiet heen gegaan. Ik ben al jaren klant en sinds 4 a 5 maanden met een Iphone 5. Ik ben nog nooit over mijn bundel heen gegaan en daarnaast heb ik in januari ook nooit een waarschuwing gekregen dat dit het geval was (doen ze nu wel werd mij verteld). Ik zit 80% van de tijd op wifi (thuis, werk etc.) en zie in mijn verbruik bijvoorbeeld; 08:00 Internet gebruik (60380 kB) € 20,64 Op dit moment zat ik op de fiets naar werk en dit is dus onmogelijk. Twee keer contact gehad met de klantenservice waarbij wordt aangegeven dat ze mij niet kunnen helpen. Bij het tweede gesprek werd de verbinding zelf verbroken terwijl ik normaal in gesprek was.

Desired solution:

Dat deze factuur wordt kwijtgescholden.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Simyo

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Simyo about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Simyo to pickup complaint

All complaints of