My complaint:
Jarenlang ben ik abbonnee bij KPN voor wat betreft telefonie en internet. In juni 2009 wil ik overstappen naar InternetPlus Bellen Extra. KPN belooft voor 50 euro per maand een goed pakket te bieden (plug and play), waarbij de eerste drie maanden een actiekorting geldt van 25 euro per maand.
Ik plaats mijn bestelling en krijg vervolgens de een na de andere foute afhandeling. Ik krijg internet extra huidig modem. Ik krijg een nieuw telefoonnummer, ik krijg te horen dat geen adslo Go kan krijgen. Telkenweer meld ik mij bij de servicedesk (10 eurocent per minuut) en telkenweer komt een andere aanpak. Het schiet allemaal niet op. Uiteindelijk stuurt men mij het beloofde pakket: de experia box. Men vertelt er echter niet bij dat mijn huidige telefooninstallatie (isdn) niet aangesloten kan worden op de experiabox. Dit betekent het kopen van een nieuwe telefooninstallatie. Men vertelt er ook niet bij dat de aansluiting van de bekabeling van internet anders is dan bij mijn oude isdn/adsl installatie. Zelf plug and play aansluiten is dus onmogelijk. Uiteindelijk komt op 28 augustus (!), dus bijna 3 maanden later, een monteur de zaak aansluiten en de bekabeling veranderen. Alles doet het na tevredenheid en ik stuur een klacht, en nog een klacht, en nog een klacht naar kpn waarin ik aangeef dat ik de extra gemaakte kosten vergoed wil hebben. Dit is mij ook in een eerder gestuurde email toegezegd. Tot op de dag van vandaag reageeert KPN niet en brengt mij de volledige kosten in rekening. Ook naar de aanbieding kan ik fluiten. Er wordt niet gereageerd.