Complaint: stopzetten automatische afschrijving

user-163166 on 23 February 2013 about Huurwoningbemiddeling.nl in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik zie geen mogelijkheid op de site van huurwoonbemiddeling om de afgegeven automatische maandelijkse afschrijving stop te zetten, ook bij de bank verzoeken om het afgeschreven bedrag terug te vorderen lukt niet ?

Desired solution:

Het stopzetten van de maandelijkse automatische afschrijving !

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Huurwoningbemiddeling.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Huurwoningbemiddeling.nl

Huurwoningbemiddeling.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer Knoors,

Na administratieve verwerking van uw aanmelding (doorgaans 24/48 uur) kunt u uw abonnement stopzetten zodat het niet meer verlengd wordt.

Hiervoor kunt u inloggen op de website en via het menu “Instellingen” en de optie “Abonnements status” waar u de keuze “Ik wil mijn abonnement stopzetten“ kunt gebruiken.

Ook kunt u ons een bericht via ons reactieformulier sturen met daarin het verzoek tot stopzetting van uw abonnement.

Hierbij ontvangt u de bevestiging dat wij voor u uw abonnement hebben stopgezet.

Hopende u hiermede van dienst te zijn geweest.

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

All complaints of