My complaint:
Afgelopen week in de Praxis in Maassluis geweest om te vragen of zij voor mij, daar gekochte, Worx WX382, wilde opzoeken wat een extra accu kost en de snellader.
Via bediende Wilschut(Wilvliet?) werd al snel duidelijk dat ik niet op medewerking van Praxis hiervoor hoefde te rekening. Hij wist namelijk zonder te zoeken dat ze dat niet leverden en dat ik maar Worx moest bellen.
Aangegeven dat ik vind dat dat niet kan, tenslotte is Praxis de enige leverancier (voor zover ik weet) in NL.
Na aandringen ging hij zoeken en 10 minuten later zelfde antwoord: kunnen wij niet leveren. En we kunnen nu niet met Worx bellen, want die zijn alleen tussen 09:00 en 17:00 open, dus u moet morgen terug komen … euh, verstond ik dat nou goed? Wat nou als JULLIE morgen Worx eens bellen en mij het antwoord even telefonisch doorgeven. Met het nodige gemor wordt een briefje geschreven … het telefoontje moet nog komen, inmiddels al ruim 4 dagen later …
Desired solution:
Prijsopgaaf (en wellicht uiteindelijk levering) van de gewenste accessoires.